Nota (Marzo de 2012)

Nota importante. (Marzo de 2012)

Este es el blog del Bloque I, curso 2010/11.
Para visitar el blog del Bloque II, del curso 2011/12, ir a http://luzinca.wordpress.com/

Gracias.

viernes, 10 de junio de 2011

Albert Casals

A recomendación de Alejandro Palacios, fiel seguidor de Buenafuente por lo que parece, dejo el siguiente vídeo:




¿Quién es Albert Casals?
Él mejor que nadie se describe en su web.

Molts de vosaltres ja sabreu qui sóc però pels qui no, us ho explico.  Em dic Albert Casals i Serradó i fa dos anys vaig escriure el meu primer llibre. A El món sobre rodes us parlava dels meus viatges i de la meva vida. Però què tenen d’especial per explicar-ho en un llibre? Comencem des del principi.

Després d’un any sabàtic de viatges vaig anar a la universitat a estudiar un any de filosofia (m’ho vaig passar molt bé!). També vaig acomplir el desig personal de poder fer un viatge tan llarg que quan acabés tornant a casa fos perquè realment en tingués ganes després del meu viatge de més de sis mesos seguits per Sud-amèrica. I, recentment, fins i tot he acabat acceptant que sí que es poden viure aventures encara que no viatgis sol, com ho demostra el segon viatge que he fet al Japó amb l’Anna (ja us la presentaré, ja, l’Anna…). Han estat dos anys únics, dos anys plens de novetats i, sobretot, dos anys extremament feliços.


http://www.albertcasals.cat/quisoc.php

(En el enlace hay cantidad de información sobre el autor)





1 comentario:

Anónimo dijo...

gran seguidor de Buenafuente,(:!que grande eres Box!ahora toca disfrutar del veranito!un abrazo tio.dew!

Publicar un comentario